tisdag 6 november 2012

120 decibel

Lucas har haft en lite skrikigare kväll ikväll
Kan inte förstå hur en så liten typ kan få såna otroligt höga ljud ur sig
Trodde nästan mina trumhinnor skulle spricka när han skrek som värst.
Verkar som hans kommande tänder har börjat irritera eller nåt, för det enda som hjälpt är när han fått bita i något.


Han somnade till och med med den här roliga leksaken i sin mun

Annars har vi haft en riktigt trevlig dag med trevligt sällskap.
Haft besök av en god vän och hennes lilla kille, som inte längre är så liten om man jämför med Lucas.
Ikväll fick jag förstärkning av min syster och hennes lilla tjej Fanny, så att jag kunde pyssla med lite inbjudningskort till dopet.





Här får ni en smygtitt på vad jag använt mig av. Resultatet får ni se lite senare.

Bra att ha nån som kan underhålla Lucas när man skall ha något gjort, för oftast hinner man bara börja på så måste man avbryta, och det kan kännas lite jobbigt ibland. Speciellt om man vill få något klart inom en relativt snar framtid. Nu är de i alla fall klara och skall bara sättas i kuvert och skickas iväg. 


 




Inga kommentarer: