söndag 1 november 2009

trött tröttare tröttast

Halloweenfesten igår var riktigt lyckad. Rätt mycke folk och bra stämning. Det var riktigt kul att jobba faktiskt. Kul att vara utklädd oxå :) Här e gårdagens fina hårfärg, hade dessutom en häxhatt på huvudet, svart kjol och nätstrumpbyxor.



Det var inte riktigt lika kul att försöka borsta och tvätta bort färgen från håret idag. Var nämligen allt för trött igår när jag kom hem vid 4-tiden för att börja på med sånt. Istället gick jag direkt i säng och färgade dynvaret lite svart av hårfärgen... men det finns ju tvättmaskin. Kändes också som att en stor del av håret lossnade när jag borstade och tvättade det, men som tur så har jag ju mängder av hår på huvudet så det märks ju ingenstans.


Här e mina fina små pumpor,ja tyckte de blev riktigt söta... Fast det gick inte så bra att ha ljus i dem, locket krympte och det doftade bränd pumpa efter ett litet tag...

Idag har jag varit så otroligt trött, kännt mig totalt slut. Legat framför datorn nästan hela dan,kollat en film och frossat i mig resterna av pumpasoppan och pajen. Usch vilken onyttig helg, har nästan lite dåligt samvete över allt man stoppat i sig... men samtidigt har man ju inte druckit nån alkohol så då kan man ju leka att det är lite mera okej iaf :)

Måndag i morgon och jag är ledig, ska bli skööönt.

Inga kommentarer: