torsdag 12 november 2009

årets första julkort e klart

Jeeij, fick lite inspiration till att börja med lite julkortstillverkning tack vare min kära syster. Hon föreslog nämligen, eller egentligen tvingade hon iväg mig å tigga gamla tapetböcker. Genom telefon bör tilläggas...men jag kände mig ganska tvingad :) Det slutade iaf med att jag kom hem med 2 tapetböcker och 10 tapetrullar, så det var inge dåligt alls :) ibland behöver man en spark där bak för att man ska komma sig för att göra nånting. Ja e faktiskt riktigt nöjd med mitt kort oxå, än så länge. Bäst att inte kolla för mycket på det, då kanske jag slutar tycka om det. Skulle vilja lägga upp en bild, men har inte bestämt vem som får det ännu så ifall det råkar vara någon som läser min blogg som får det så vill ja ju inte visa det i förväg...

...Blev avbruten här emellan av ett telefonsamtal... det va riktigt trevligt att få lyssna å prata av sig en stund :) de va ett tag sen nu igen! men nu e ja tillbaka i bloggvärlden...

Har varit och simmat idag, man känner sig alltid så där skönt trött efter simning, sku kunna gå och lägga sig direkt nästan, men det gjorde jag ju uppenbarligen inte eftersom jag ju sitter här nu. Märkte till min förfäran i morse då jag skulle packa min simväska att min simdräkt blivit sådär nött att det typ syns igenom den på flera ställen, fick ta min bikini istället, vilket inte är sådär jättetrevligt då man verkligen simmar. Det känns nämligen som att brösten håller på att "trilla ut" hela tiden. Jättestörande känsla. Måste skaffa en ny simdräkt innan nästa simtur.

I morgon ska jag och ett par andra tjejer dansa zumba. För dem som inte vet så är det ju en slags dans/träningspass där man dansar en blandning av samba, salsa, merengue lite hip hop o.s.v. De e riktigt kul, och svettigt!! Ser fram emot det väldigt mycket!

Men nu blir det snart john blund time, gonatt gott folk

Inga kommentarer: