tisdag 10 november 2009

Uttråkad...

Så känner jag mig just nu, bara sitter i soffan och kommer mig inte för att göra nånting. Orkar inte ens surfa för jag vet inte vad jag skall kolla. Känner mig bara helt blääää. Ledig i morgon, vilket visserligen är skönt, men har inga planer överhuvudtaget så för tillfället känns det ju som att det kan bli en tråkig dag det oxå. Måste försöka släpa mig ut i friska luften i morgon, hoppas att solen orkar visa sig lite, minns inte att jag sett den på ett tag nu.

2 kommentarer:

John sa...

Hej,

De e nog sällan ja tar mig in på din blog o läser om hur de går med dig, men då ja äntligen tar mig in läser ja om flera dagar på en gång, effektivt va!? :) Nå, hur går det med jobbsökande? Då ja läer om hur du har det låter det alltid som om det skulle hända så mycket där borta o själv sittar ja antingen hemma eller på jobbe utan att ha någo vettigt att göra... Speciellt när man inte ens kan surfa på nätet då man e på jobb... Har börjat jobba i Blooms nuförtiden där de e betydligt lugnare än Whitehall o alla ens kolleger verkar bara lämna en till sitt eget öde... Nog trivs jag där, men blir ganska snabbt sällskapssjuk o ringer kollegerna i Whitehall o klagar på att ja har tråkigt o säger att de ska komma över o ge mig lite följe... Händer sällan att de kommer då de har så mycke jobb...

Nå, har iaf börjat med tackkorten, har allt material färdigt det ända jag saknar e själva tack texten... Har försökt leta upp lite olika alternativ o har försökt hitta på någo eget men inget låter någo bra, känns de som. Måste väl bara nöja mig med nåt o skicka de iväg snart. Nog blir man helt nöjd sen efter en stund i alla fall, lite som bilden jag valde. Först tyckte ja den va helt misslyckad o efter att jag beställt 50 kopior fick jag ångest o måste bara vänta på att de sku komma fram o när ja äntligen hade de i handen och fick studera alla smådetaljer på fotot blev ja nöjd med det iaf ;)

Kraaamis!!

lottenshemligheter sa...

Kul att du är inne å läser nån gång iaf :) allt för mycket händer det väl inte här heller, sitter nog oxå hemma å har tråkigt med jämna mellanrum.
Har skickat några ansökningar, bland annat till din kedja. Jag fick faktiskt ett samtal från ett hotell jag sökt till,cityinn eller vad det hette, men dom frågade mest om ja va där nu och när jag skulle komma dit och sen sa de att de skulle ringa pånytt senare, inte för att jag tror de kommer göra det men det var ju kul att nån hörde av sig, så vet man ju att man har en chans iaf :)Dom ja har sökt till hittills är såna som har egna ansökningsformulär att fylla i, har oxå tänkt skicka till en del andra cv + coverletter men har fastnat i mitt coverletter som vanligt...låter ju alltid så dumt...men d e väl nog bara å skriva nå töntigt å skicka iväg!

Väntar på att få se tackkorten :)
btw, börjar bli dags för julkortstillverkning nu oxå :) ja va idag till två tapetbutiker och fick två gamla tapetböcker och från ett ställe fick jag hela tapetrullar av gamla tapeter de bara har nåt exemplar kvar av. Går ju utmärkt att använda till å scrappa å göra kort av. Fast behöver nog lite mera julgrejer innan jag helt kan börja med massproduktionen :)

Kramis