söndag 3 maj 2009

lite portugalbilder

Känner mig otroligt trött idag, när jag vaknade kände jag mig som att om jag varit ute på värsta festen igår ungefär. Tungt att jobba. Det känns också jättekonstigt att det är söndag idag, det kändes nämligen som söndag redan igår, så idag känns på nåt sätt bara som nån konstig extra dag... Borde städa men sitter istället här framför datorn och gör onödiga saker. Det ser rent ut sagt för jävligt ut här i lägenheten, vet inte varför det hela tiden blir såhär, har jag blivit lat på senaste eller vad är det frågan om. För så länge tar det ju inte att sätta smutsiga kläder i tvättkorgen istället för på golvet, eller att allmänt plocka bort efter sig när man gjort något. Störd på mig själv.

Har iaf laddat upp lite bilder från portugalresan....


Den här fisken åt jag en kväll, den var riktit god fast den inte är så snygg direkt...


Här e hela gruppen samlad utanför ett palats vid en vingård




mitt blivande hem i portugal :)



fin utsikt från ett slott i lissabon



jättegoda bakelser



vinprovning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Portugal ser ut att va jättefint! Å halvläski firre du åt:D

lottenshemligheter sa...

jo de fanns nog massor med fina och mysiga ställen där, har en hel del bilder jag kan visa när jag kommer hem :)