söndag 31 maj 2009

so much on my mind

Har ni ibland så mycket tankar i huvudet som snurrar att ni inte vet vad ni ska börja skriva om? Så är det för mig nu, har säkert börjat det här inlägget 10 gånger, och raderat bort det igen... Men förhoppningsvis blir detta kvar... Har jobbat idag, kom hem för en timme sen och sitter nu framför datorn och avnjuter ett glas vin. Det är väldigt sällan jag dricker ett glas vin sådär, men måste erkänna att det känns väldigt skönt just nu, riktigt avslappnande efter en lång arbetsdag. Är ledig i morgon, då hoppas jag på lika bra väder som idag, för då tänker jag minsann ut och sola :) Satt ute i går i typ en och en halv timme och lyckades bränna mig lite på ena axeln, blir väl bäst att satsa på lite ny solkräm.

Ibland känns det som att vissa bara tänker på sig själva. Att man inte betyder något utan mest finns där ifall man behövs till något. Visst, jag tänker också på mig själv, ibland, men hoppas och tror i varje fall att jag ändå tänker ganska mycket på andra också. Det är väl snarare så att jag ibland tänker lite för mycket på andra. Okej, det är väl inte så att jag skulle vara något värsta helgon eller nåt,jag har nog oxå mina dåliga sidor, men tycker ändå att jag ganska ofta ställer upp på det mesta. Inget dåligt med det, jag tycker om det, men när man börjar känna att man själv gett mycket mer än vad man får kan det ibland kännas väldigt tråkigt. Förstår inte alltid hur vissa prioriterar... Nåja vi får väl se vad som händer. Nu börjar det bli dags att sovaför min del. Gonatt alla!

Inga kommentarer: