torsdag 14 maj 2009

I did it!!

Då har det gått 4 år!!! Herregud vad tiden går snabbt, kan inte fatta. Nu är i alla fall fyra års sudier klara, och det enda som är kvar är själva dimissionen :) Fick våra resultat för examensarbetet igår, och vi fick vg, vilket är det bästa man kan få, är jättestolt över oss! :)

Lägenheten ser helt allvarligt ut som ett bombnedslag. Hon som vi hyrt lägenheten av i andra hand har hämtat sina möbler eftersom hon inte längre tänker bo kvar här nu när hon kommit tillbaka. Iuliana som skall flytta in med mig nu när Kari flyttar bort har tagit hit en del saker men inte allt ännu. Till exempel har vi ingen hylla i vardagsrummet, så nu ligger istället alla böcker och mappar i en fin kaotisk hög på golvet. Sovrummet ser också ganska hemskt ut, där saknas det nämligen en byrå som jag tidigare hade fyllt med underkläder, strumpor, bälten och diverse andra grejer. Nu ligger de nerslängda i mina nya fina förvaringsboxar, tur att jag köpte dem måste jag säga! Men annars ligger kläder lite överallt i rummet, eftersom jag har en plan att gå igenom klädskrubben och rensa bort lite skräp , vilket jag dock inte verkar komma mig för riktigt. Tvättkorgen är också mer än överfull, men köpte en torkställning idag, eftersom den som fanns här förståss förvann med allt annat, så i morgon måste jag tvätta.

Oj oj, massa babbel... Vet inte vad jag lider av annars, känt mig halft illamående både idag och igår, och dessutom har jag varit jättetrött. Både igår och idag har jag sovit några timmar på kvällen. Måste erkänna att jag bara för en timme sen steg upp, efter att ha sovit typ tre timmar, och jag hade gladeligen sovit vidare hela natten igenom.

Saknar Linda och Hugo :/

1 kommentar:

Linda sa...

Vi saknar tieg vi å!!!