onsdag 10 juni 2009

Vart tog sommaren vägen??!!

Det bara regnar och är kallt :( blir så lessen. Vill ju vara ute, ha sommarkläderna på och bara njuta av sommarvärmen, men nej... istället sitter man här framför datorn och kommer sig inte för nånting. Har bokat en massa, eller massa och massa, två resor till Helsingfors, gäller ju att boka i tid om man vill ha av de billigare hytterna. Ska ju dit på bröllop och sen ska vi väl fixa nån möhippa oxå :) Bokade fast vi inte ens bestämt om möhippan blir det datumet, men det går ju lätt att avboka i alla fall.

Varför känns allt så jobbigt idag?! Jag borde för det första ta en dusch, sen borde jag åka via hyresvärden för att skriva kontrakt, eftersom jag nu hyr i första hand och inte andra hand som innan, sen hade jag tänkt åka via biblioteket, kanske äta nånting idag och det allra trevligaste d.v.s. diska. Men årka! Istället sitter jag bara här och lyssnar på lugna favoriter och tycker synd om mig själv.

Ja vet att sommarn i princip nästan inte ens har börjat, men jag har redan börjat stressa mig över att sommarn snart är över och att jag inte kommer hinna med nånting... Ja vet det är dumt, och jag vet inte varför jag stressar upp mig så mycket, helt i onödan, borde ju ta det lugnt och njuta istället men men... Det som stressar mig mest för tillfället är att jag inte vet hur jag kommer att jobba. Vet fram tills måndan men inte längre. Sku så gärna planera lite grejer, men det är ju inte så lätt att planera nåt när man inte vet när man är ledig. Ja ja, snart får man väl veta nåt men jag vill ju veta nuuuu!

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas du får va ledi uvi tomatkarnevalin! :D