fredag 19 juni 2009

glad midsommar!

Ikväll blir det midsommarfirande, fast jag tjuvstartade ren lite igår... Vi hade nämligen grillkväll hos chefen. Det var riktigt kul, eftersom de flesta är nya där så var det skoj att lära känna alla lite bättre. Det verkar vara ett trevligt gäng i alla fall så de känns bra :) Tror det blir en kul sommar! Efter grillningen åkte vi in till Arken, men kan nog konstatera att sommaren inte riktigt börjat ännu för där var verkligen inte mycket folk. Blev bjuden på diverse shots och drinkar, vilket man kan känna av en aning idag... Nu känner jag mig bara rastlös och vet inte vad jag ska göra, samtidigt som jag inte orkar göra nåt heller, så då blir det väl att sitta här framför datorn en stund till då. E jättesugen på chips, vem ska åka och handla åt mig??!!





Här e min nya klocka som jag fick som examenspresent av Linda :) e riktigt nöjd över den




Två sötnosar som jag saknar...


Sku absolut inte ha något emot att äga en av resorthusen på havsvidden... ganska så skön utsikt ... Sen när jag blir rik, eller hittar en rik kar ska ja ha en sån :)


Glad midsommar alla!

Inga kommentarer: