söndag 26 april 2009

ännu en underbar dag

Solen skiner och det ser jätteskönt ut ute, men av någon anledning sitter jag inne... Det är en typisk söndag, får ingenting gjort, bara sitter på soffan å glor känns det som...Fast det får man väl göra ibland oxå. I går var jag ute på cykeltur men en kompis, hade med lite mackor och frukt och hade lite picknick, andra gången denna vår som jag "picknickar".

Jag börjar nästan misstänka att det är någon/något som inte vill att jag ska blogga, igår skrev ja ett inlägg men sen stötte plötsligt mozilla på något fel och avslutades mitt i allt, och nyss när jag skulle gå in på sidan slutade internet tillfälligt fungera, har varit uppkopplad hela dan i princip, men just då ja ska logga in hit ja då ska det inte längre fungera. Nåja lyckades ju ta mig in i varje fall, och nu hoppas jag att jag kommer lyckas få det publicerat också :)

I går gjorde jag en jättegod OCH jätteenkel middag, berättar mer om den sen men nu ska jag på middag till heidi.

Inga kommentarer: