onsdag 18 mars 2009

Våren påväg

Vad härligt det känns när man märker att våren är påväg, man blir genast på så bra humör när solen skiner :) Promenerade till skolan idag, jättelängesen vi senast gjorde det, bara varit lat och tagit bilen den senaste tiden. Skäms över att man är så lat ibland och tar bilen överallt, men samtidigt så går det inte att förneka att det bara är så bekvämt med bil. Men om det fina vädret håller i sig så kan man ju snart börja cykla också.

Igår var jag jättetrött och gick och la mig redan 10-tiden, och somnade nästan genast, fattar inte vad som var fel, idag känner jag mig mycket piggare, än så länge iaf. Ska snart börja läsa och skriva lite och det är främst då som tröttheten har en tendens av att plötsligt dyka upp så vi får se hur jag känner mig om typ en timme...

Inga kommentarer: