måndag 2 mars 2009

grease...

Har varit nostalgisk och kollat på Grease ikväll, å lite danssugenhann man bli. Kari kom på att vi skulle kunna ha nåt hemligt dansuppträdande på hennes bröllop,som inte hennes fästman vet om alltså, där typ jag, Kari och den andra brudtärnan skulle dansa. Jag tyckte låten the one that I want skulle passa ganska bra, vi började också planera vad vi skall ha för showkläder, fan va coolt det skulle vara. Gäller bara att hitta på någon koreografi i såna fall.

På tal om dans så skulle jag vilja ordna nån 50-tals fest nån gång, me rockmusik å snygga kjolar, nån som har lust att komma? :) Håller ju som bäst på att planera en fest med amerikanskt tema som klassen ordnar, jag tycker det är så kul att hålla på att planera olika fester :) borde väl satsa på att bli nån slags partyplanerare antar jag. Till vår amerikanska fest har vi fixat såna där band som de använder i skönhetstävlingar, varje person kommer att representera en delstat, t.ex miss alabama eller mr alaska, sen under kvällens lopp kommer vi att ha en skönhetstävling och utse miss och mr amerika. Ska bli skitkul tycker jag.!

Annars har man inte fått så mycket gjort idag, var ju meningen vi skulle skriva på examensarbetet, men av någon anledning blev vi jäääätttetrötta direkt vi slog upp böckerna, så till slut fick vi ge upp och konstatera att det tydligen inte var någon bra dag för skrivande och läsande idag, får helt enkelt ta nya tag imorgon. Man börjar bli lite smått trött på hela arbetet och skulle vilja börja få det klart snart, men det lär ju inte skriva sig själv som man ibland av någon oförklarlig anledning nästan tycks tro....

Nu tror jag det får räcka för idag, tänker gå och lägga mig nu. Gonatt

Inga kommentarer: