söndag 13 december 2009

Jahapp...

Det var den helgen...
Blev inge stockholm som ja först hade tänkt, men lika bra de, sparade säkert en del pengar!
Var på lite shopping i mariehamn istället, men klädutbudet var inget vidare måste jag säga, hittade ingenting att köpa åt mig själv, istället blev det mera julklappar, vilket iofs var bra.
Lyckades också få sängen såld, så nu har jag flyttat in i vardagsrummet istället, och sover på min så kallade soffa (som ju är en säng det oxå, fast lite mindre än den andra).
Lördagskvällen spenderades med middag hemma hos en kompis och sen utgång på the one and only nightclub här i stan. Dansade så man var helt slut när vi traskade därifrån vid halv-fyra snåret. Idag blev det typisk krabbis-mat, nämligen pizza!! Faktiskt ett bra tag sen jag åt pizza en krabbisdag, men gott var det, å mätt blev man!
Nu är det dags att ta natten, jobb igen i morgon
Gonatt alla!

Inga kommentarer: