tisdag 8 december 2009

Det närmar sig med stormsteg...

...Julen alltså
Bara ca 1 1/2 vecka tills jag får julledigt och styr färden mot Närpes. Skall också tömma lägenheten i nåt skede eftersom jag är på väg att flytta härifrån. London here I come!!! Men som de flesta som har flyttat någon gång säkert kan hålla med om, så är det otroligt jobbigt att flytta. Har ingen lust att packa ihop grejerna. Önskar nån kunde göra det åt mig. Nån frivillig där ute?? Anyone?? Inte...nähä, blir väl att ta itu med det själv då. Småningom..
I helgen hade vi julbord på jobbet, så då blev det säsongens första julmat för min del, två dar i rad. Gott var det, men tur ändå att vi inte kommer ha fler julbord så hinner man inte tröttna på det innan julafton.
Börjar bli dags att inhandla lite julklappar nu också, kanske det blir en stockholmsresa i helgen. Risken är väl bara att jag kommer hem med flest julklappar åt mig själv... brukar av "misstag" gå in i den ena klädbutiken efter den andra...några klappar är i alla fall klara, så nån panik är det inte ännu.

1 kommentar:

http://livetienskokartong.blogg.se sa...

...LONDON?!?!!? update please.. :´(