onsdag 23 januari 2013

Sportintresserad

Min man är väldigt sportintresserad, han utövar ingen sport själv men att titta på sport är liksom ett av hans största intressen. Han gillar nästan all slags sport, det kan vara friidrott, cricket (som är en av absoluta favoriterna), fotboll, ja nästan vilken sport som helst. Just nu är det tennis som gäller, Australian Open pågår som bäst, och här i huset har eurosport stått på dagarna i ända nu i snart en vecka. Själv är jag liksom inte sådär överdrivet fascinerad av att titta på sport, på sin höjd kollar jag några matcher när hockey-vm pågår.
Fast nu tycker mannen att jag borde intressera mig lite mera för sport, att jag åtminstone borde välja en sport att följa med. Så, vilken sport borde jag då bli intresserad av? Skidåkning, hockey, simning, golf, finns så många att välja mellan men ingen som lockar mycket mer än nån annan. Svårt det här...

Inga kommentarer: