måndag 29 oktober 2012

Vi fortsätter...

Här fortsätter vi på temat vardagsmotion, och idag verkar det vara intervallträning med inriktning på trappan som gäller... Kanske lilla killen försöker få mig i toppform tills pappan kommer, vore ju i och för sig inte helt fel... Nämen ärligt, vet inte riktigt varför Lucas har så svårt att sova idag, eller redan i natt vaknade han minst en gång i timmen. Nu är det andra gången han är ute i vagnen idag, och jag har redan fått springa ner 3 gånger på 45 minuter. Tidigare i morse gav jag upp efter 1 timme, då hade jag säkert sprungit ner 5 gånger och kände att det fick räcka. Man måste dessutom alltid gå en liten runda för att han skall somna igen, det räcker inte med att bara vagga vagnen. För den som inte vet så bor vi alltså på andra våningen i ett hus, och vagnen står utanför dörren en trappa ner, därav allt detta springande i trappan.
Nu håller jag tummar och tår att han kommit till ro ordentligt.

Inga kommentarer: