måndag 1 oktober 2012

Pusta ut

Skönt med en lugn måndag. Det ända som står på programmet idag är mamma-jumppan.
Har haft en del att göra den senaste veckan, förra helgen var det barnkalas, syrrans lilla Hugo blev 5 år! Den här helgen var det syrrans tur, då hon fyllde 30! Bestämde mig för att göra ett scrap album åt henne, och det höll jag i princip på med hela veckan. Det gick ju inte alltid att hålla på så länge i gången, allt var ju lite beroende på om Lucas var nöjd och om han ville sova eller inte, men fast jag blev lite tveksam där på torsdan och tänkte att jag nog inte kommer få det klart, så lyckades jag få det.
Nu ser istället min lägenhet ut som ett bombnedslag, tvättkorgen svämmar över, det ligger kläder lite överallt, disken står orörd sen några dar osv. Men det struntar vi i för tillfället.


                                                                Yo man!!

                                
                                 På fredan överraskade vi syrran med middag på Linds kök.
                                Mums mums tyckte alla.

Inga kommentarer: