lördag 21 april 2012

Dagens fynd

Idag blev det en oväntad men trevlig loppisrunda.
Och inte kom jag tomhänt därifrån, två påsar fulla med nödvändigheter :)
Fast det mesta är ju förstås inte åt mig

Hittade den här otroligt söta sovpåsen



Och en hel del babykläder. Önskar att man kunde hitta lika mycket åt sig själv också




Fast helt utan blev jag inte, hittade ett par snygga jeans för 4 €, inte illa

Kvällen har spenderats hos syrran, kollade på The Hunger Games, riktigt bra film måste jag säga, blev positivt överraskad då jag hade för mig den skulle vara jätte otäck 
Nu kallar dock sängen, känner mig helt sluut och hoppas jag får sova läänge, utan att vakna vid 4 tiden på morgonen och inte kunna somna om, som jag av nån anledning väldigt ofta gör

Gonatt

4 kommentarer:

Linda sa...

Ja, man blev nog positivt överrskad av filmen! Du glômde nämma Famnys plagg :) Dom tackar vi för! Jättefin jacka hon fick!

http://livetienskokartong.blogg.se sa...

Je e än flick?? :D

lottenshemligheter sa...

Va får dig att tro det? ;) Men vi tror så, fast inget är ju 100 % säkert ännu, men chansade och köpte lite flickigt

http://livetienskokartong.blogg.se sa...

Jaa..e va no färgor på inköpän dina som fie me att tro he. fast jag sjölv tror att e je in pojk. å sorry, men ja bruk giss rätt. ;)