fredag 27 april 2012

Äntligen fredag

Det är länge sen jag haft en sån känsla, och egentligen har jag väl inte det nu heller, försöker frammana känslan lite grann så att allt skulle kännas lite trevligare. 
Det värsta med att inte ha så mycket att göra om dagarna är ju att man inte heller känner samma njutning av att man har ledigt, jag borde ju egentligen gå omkring i ett ständigt lyckorus nu kunde man tycka, men det gör jag ju inte. Ibland känns det ju som att man är en bitter gammal kärring som inte är nöjd med nåt. 
Men för att vara lite positiv nu, steg för ovanligheternas skull upp redan vid 8, diskade ett helt berg med disk, det kändes åtminstone så, har dammsugit, tvättat toaletten samt tvättat en maskin med kläder, och klockan är bara 11. Så lite duktig känner jag mig, och kan nu med gott samvete bara slappa resten av dagen, eller hur?!


3 kommentarer:

Linda sa...

Dukti flick!! :)
Du kan ju.far å fortsätt ti oås ;)

lottenshemligheter sa...

Njää, vågar int ta Hugos jobb :)

Cornelia sa...

Duktigt jobbat!
Jag har inte riktigt koll på vem du är, men du är så välkommen till butiken då vi öppnar!