fredag 15 oktober 2010

one more try

Ska göra ett nytt försök att återuppta bloggandet, får se sen hur bra det lyckas den här gången :)

Semestern närmar sig sitt slut, om en vecka är jag redan på väg mot nästa äventyr, som för min del betyder Navigator of the Seas och Karibien i 5 månader!
Tänk att 7 veckor kan gå så snabbt, känns ju som det var igår jag kom hem, samtidigt som det känns som en evighet sen jag var på jobb.

Det ska ändå bli kul att åka iväg, istället för snö och kyla så blir det sol och värme för min del. :) Ska bli såå skööönt.
Dessutom kommer jag att få träffa världens sötaste igen, längtar såååååååååå

Tänker bjuda på några bilder från sommaren och livet på Vision...


ramla in i en träsko i Amsterdam



beautiful Norway


hittade drömbilen i St Petersburg...


1 kommentar:

Linda sa...

Äventyrare Lotten :D
Kram!