onsdag 20 oktober 2010

Hjäääälp

Börjar bli lite nervös måste jag medge, i morgon natt påbörjar jag min resa. Först blir det buss från björneborg till helsingfors, fredag morgon går flyget från helsingfors till rom, där jag kommer stanna över natten, och sen på lördag morgon kliver jag ombord på mitt nya fartyg. Blir en väldigt lång resa tidsmässigt, fast rom är väldigt nära egentligen, men bor man såhär i ödemarken och inte vill satsa pengar på ett svindyrt flyg från vasa till helsingfors så får man spendera lite extra tid på resande fot istället...
Håller som bäst på att packa, men måste medge att det inte går sådär jättebra... hatar att packa egentligen. Man tycker att man skulle vara rutinerad vid det här laget, men neej, det känns som det bara blir värre och värre. Förhoppningsvis får jag ordning på det imorgon sen, när det verkligen gäller. Kan tydligen inte göra saker i förtid, allt ska ske sista sekund tydligen.
I morgon blir det en sista tur till Vasa, kanske göra några sista minuten inköp...säkert hittar jag nåt jag behöver.

Nu sova, eftersom jag missar min sista chans till sovmorgon och har uppstigning vid 7. Är man riktigt klok eller??!!

Inga kommentarer: