måndag 25 juni 2012

host host

Har drabbats av en otroligt irriterande förkylning.
Snoret rinner, huvudet värker och så låter jag som jag varit storrökare i 30 år då jag hostar.
*Tyck synd om mig tyck synd om mig tyck synd om mig*
Blir väl att försöka kurera mig med extrema mängder frukt och grönsaker

Annars då,..för nån månad sen eller så rabblade jag upp diverse projekt jag hade på g eller borde börja på med, och nu har faktiskt en del blivit gjort.


Har fått 3 stolar till mitt vardagsrumsbord fixade och ommålade (ok, det var ju inte jag som gjorde det, utan mamma, men fixade blev dom iaf och nu är dom i varje fall på plats...)
Sen har jag påbörjat projektet med alla gamla fotografier som legat i stora högar, dom flesta är nu insatta i album och jag har börjat göra ett scrapbook album med alla klassfoton från förskolan å framåt.
Fast sen har man ju en hel del fotografier som man inte framkallat och som bara satts in på datorn, men det kommer nog ta ett tag innan man får ordning på dem och har bestämt vilka man vill framkalla, om man vill framkalla några....


Men genast man får nånting fixat, så hittar man förstås på nya saker, nu har jag köpt ett tyg till en lampskärm som skall fixas om. Det värsta då jag kommer på mina projekt är ju att jag inte alltid är så händig själv utan gärna vill ha lite, eller mycket hjälp. Lampskärmen skall min snälla syster hjälpa mig med. 

Inga kommentarer: