måndag 15 mars 2010

Några foton....

Det är ett tag sen jag delade med mig några bilder nu, med det beror främst på att jag nästan inte tagit några alls den senaste tiden. I lördags tog jag dock kameran med, som för övrigt fortfarande inte har nån fungerande blixt!, och bestämde mig för att leka lite turist :)
Åkte iväg till Notting hill för att besöka den berömda Portobello Market...

I Notting hill fanns detta underbart blåa hus....




Upptäckte oxå att det tydligen finns kor mitt i London, även om de ser lite annorlunda ut än våra kor....




Gjode oxå några fynd....

en ny fin rosa väska :)
och en tröja
för 5 pund styck :)
sånt gillar vi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gilla! Mera sånt,kraaam kikkon:)

lottenshemligheter sa...

ska försöka va aktivare me kameran i fortsättningen :)

Rebecca sa...

ååh va härliga bilder!
Ska nog flytta till London då jag blir stor också, hehe :)
HA DET BRA! h. Rebecca/kikka