lördag 20 april 2013

Vid min svans det är vååår

Ropar mumintrollet då han tittar ut genom fönstret efter att ha vaknat ur vinterdvalan
Det känns lite som jag och bloggen också har varit i vinterdvala och nyss vaknat
Nu hoppas jag bara att vårsolen ska lyckas få ut mig på lite längre promenader igen.
Lucas har hunnit bli hela 9 månader och min mammaledighet har officiellt tagit slut.
Nu är jag vårdledig istället, så mycket förändring är det ju inte,
bara lite mindre pengar på kontot, men vi överlever.
Lite fler tänder har också kommit fram för Lucas, och han har nu hela 5 tänder
(två som ännu bara pickar fram lite)

Han står stadigt helt själv ganska långa stunder nuförtiden, men än så länge
har han inte vågat ta nåt steg på egen hand. Men att ta hjälp av stolar, människor
och leksaker för att kunna gå är desto roligare.




Inga kommentarer: