onsdag 20 januari 2010

London here I am

Kom äntligen till London igår :)
Resan gick bra, men kände mig sådär passligt trött och svettig när man äntligen var framme. Hatar att åka med en massa packning, på själva flyget går det ju bra, där man slipper halva bagaget, men speciellt när man åker med tunnelbana och hamnar byta flera gånger så är det inte lika kul. Då får man springa upp och ner för diverse trappor kånkandes på sina stora tunga väskor, i en trappa var det åtminstone en snäll typ som hjälpte mig att bära :)
Sen när jag blir miljonär, eller hittar min rika man, då änker jag åka taxi!!!

Nu sitter jag i min kompis lägenhet och skall småningom iväg på min första jobbintervju, för tillfället är jag inte så nervös men jag lär nog bli det innan jag e där! Gillar inte att gå på intervjuer, vem gör det förresten??!! Att ha någon som utvärderar allt man säger, och att försöka skryta om hur bra man är, nej fyy, nu blir jag ju nervös när jag tänker på det.

Skriver mer sen!

4 kommentarer:

Linda sa...

Lycka till!
E gar no säkert bra =)
E bruk ju släpp bare man buri prat oftast...

kikka / rebecca sa...

Oj ha de så bra! :)
är nog faktiskt avonsjuk på dej!
skulle gärna vara i london jag me :) & lycka till!

http://livetienskokartong.blogg.se sa...

Fan va spännand ti va tide jämfört me schenn! E lär no löjs se me både jobb å boend snart ska du si! Kramin

lottenshemligheter sa...

Tack alla!
Ni får alla börja planera en resa till London och komma på besök nån gång :)