torsdag 1 oktober 2009

hej hopp

De känns som att det är fredag idag, fast det är det ju inte... Och fredan innebär dessutom dubbelt jobb för min del så jag ser egentligen inte ens fram emot den. Mitt jobbschema denna vecka har hunnit ändra sig flera gånger ren, alla planer man lyckats göra (vilket inte är många heller) har man blivit tvungen att ändra... Störande!

Känner mig totalt slut i kroppen, inte orkat träna överhuvudtaget den här veckan. Undrar om det är höstfesten som spökar ännu?! Det var en kul fest i alla fall, och jag väntar nog ren på nästa, fast då kanske man borde hejda sig lite i sitt bålintag...kanske... ;) Som vanligt gick tiden hemma i närpes alltför snabbt och man hann liksom bara komma så skulle man åka igen. Ja vill ha ledigt, årkar inte jobba. Tillfällig svacka antar jag..(som återkommer med jämna mellanrum...) men ser fram emot min lediga söndag.

Fick äntligen min väska uppackad idag, fast ja kom tillbax ren på måndan, men ärligt talat har jag bara inte orkat. I morse fick jag lite energi nånstans i från och lyckades packa upp den och städa upp lite i den oreda jag lyckats skapa i lägenheten denhär veckan.

Konstaerade ju förra helgen att blixten på min kamera e trasig, och nu borde jag ju skicka den tillbaka eftersom garantin fortfarande gäller, men nu hittar jag inga papper, minns ju inte ens varifrån jag köpte den :( fattar inte vad jag an ha gjort med dessa papper. Tänkte ju annars att det borde finnas nåt på mailen oxå, men förmodligen använde jag skolmailen som jag inte längre har...sux liksom.

Vilken rutten dag alltså! Bläää. Fast solen skiner å det ser jätteskönt ut ute, men det hjälper ju inte mig som ska på jobb om en halvtimme. Får hoppas man har glada och trevliga gäster åtminstone.

Inga kommentarer: