torsdag 8 oktober 2009

dags för ett ansiktslyft

Alla andra verkar ha förnyat sina bloggar så ja kan ju inte vara sämre jag då heller :) Har suttit hur länge som helst och sökt efter något passande. Skulle vara kul om man kunde fixa sina egna bakgrunder, det kan man ju säkert bara man KAN alltså. Är inte direkt känd för att vara något datasnille direkt. Årkar verkligen inte ta reda på hur saker och ting fungerar när det gäller datorer. Ja vill att allt ska funka genom att trycka på EN tangent, inget mer invecklat tack!

Ledig dag idag, och vad har man gjort. Hhmm..kollat upp lite grejer om London, eftersom jag ska dit om en vecka. Försökt se vad som skulle vara intressant att se och göra där, men det finns så mycket. En stund är det kul att söka information om resmål men efter ett tag blir även det tråkigt, men man hinner med så mycket mer bara man planerar lite. Det blir nog en bra resa hur som helst. Så länge man hinner shoppa loss lite och lyssna på den brittiska accenten och gå på nån pub så kan det ju inte bli fel :) Ska bli kul att se K&J igen också!
Kom ju på en förfärlig sak idag när jag tänkte efter, eftersom min kamera är trasig så har jag ju ingen kamera att ta med på resan :( jättetråkigt! Jag som älskar att fotografera, massor!!! Får se till att de andra tar massor med bilder istället, och att jag får dem sen också!

Snart är det dags för promenad, jätthäligt väder, termometern har visat 30 grader ute hela dan, men jag är lite tveksam till att det verkligen är så varmt... skulle vara skönt dock...


Dagens låt
http://www.youtube.com/watch?v=aD_aH8iD9OY

Inga kommentarer: